Blogg, Boktips
Illustration på person med hörlurar som tittar på datorskärm

Vad har biblioteket betytt för dig under Corona?

Publicerat 17 september 2020 | Av |

Har du varit med på digitala författaruppläsningar, deltagit på digitalt språkcafé, lånat e-böcker, streamat film eller på annat sätt använt bibliotekets digitala utbud under våren 2020? Då vill vi gärna intervjua dig! Anmäl dig senast 23 september.

Vi skulle gärna intervjua dig som under våren 2020 (mars till juni) varit med på digitala författaruppläsningar, deltagit på digitalt språkcafé, lånat e-böcker, streamat film eller på annat sätt använt bibliotekets digitala utbud!

Intervjun tar cirka 15-20 minuter och genomförs per telefon eller digitalt (exempelvis via Skype, Teams, Zoom eller Hangouts), beroende på vad som passar dig bäst.

Vi kommer samtala kring hur du upplever att biblioteket har eller inte har utgjort stöd under Corona-pandemin och hur du har eller inte har haft möjlighet att nyttja biblioteket. Undersökningen genomförs under september och i början av oktober.

Anmäl dig senast 23 september

Intresserad? Hör senast den 23 september av dig till Nancy Aponno, analytiker på Sektor Bibliotek på kulturförvaltningen, för inbokning av intervjudatum. Du når henne på sms eller telefon på 0704-20 33 07 eller via e-post nancy.aponno@kultur.goteborg.se