Arrangemang
Detta evenemang har varit och är inte längre aktuellt.

SB:s Bokhjältar. För dig 10–12 år

Publicerat 17 juli 2018 | Av |

Vi läser böcker, pratar om böcker och tipsar varandra om böcker. Böcker som får oss att bli glada, arga, ledsna, frågande eller kanske till och med lite darriga i knäna. Och så fikar vi. Vi läser för att böcker kan vara det roligaste som finns – inte minst i grupp när upplevelsen delas! För att det ska bli riktigt roliga samtal behöver du ha läst ut den aktuella boken till varje klubbtillfälle. Det går självklart lika bra att läsa boken som talbok. Vi samlas vid Tellus på barnavdelningen kl 15.55. Kom i tid för vi sitter i ett hemligt klubbrum som det inte går att ta sig till på egen hand.

Anmälan avser samtliga tillfällen (13/9, 4/10, 25/10, 15/11, 6/12) och skickas till: barn.stadsbiblioteket@kultur.goteborg.se senast måndag 10/9. Ange namn, ålder och telefonnummer. Skriv ”Bokhjältar” i ämnesraden. Begränsat antal platser.